Науково-педагогічні працівники, які керуються принципом безперервного навчання, навчання впродовж життя та викладачі-практики – обов’язкова умова успішного зростання якості вищої освіти в умовах сьогодення. Саме про потребу підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників неодноразово наголошувалося на засіданнях кафедри ТМФВіС. Студенти кафедри повинні здобувати якісну освіту і мати гарантію, що набуті в університеті знання сприятимуть їх конкурентоспроможності на ринку праці. Одним із важливих чинників, які впливають на це, є відповідний професійний рівень викладачів, який забезпечується постійним професійним удосконаленням, підвищенням кваліфікації науково-педагогічних працівників університету, адже кожен викладач повинен знати сучасні освітні тренди та володіти необхідними освітніми технологіями. Підвищення кваліфікації викладачів закладів вищої освіти, зокрема кафедри теорії і методики фізичного виховання і спорту, дає можливість удосконалити професійні якості і найбільш ефективно забезпечується в умовах проходження зовнішнього стажування, участі у наукових конференціях, семінарах, практикумах тощо.
Так, 21-22 березня на базі Державного податкового університету у м. Ірпінь відбувся практичний семінар, у якому взяли участь 25 представників областей України, де культивується такі види спорту, як регбі-7 та регбі-15. Семінар мав на меті розвиток та вдосконалення загальних і професійних компетентностей, поглиблення знань з проведення змагань за міжнародними правилами та підвищення професійного рівня відповідних спортивних кадрів.
Представником Хмельницького національного університету на заході був доцент кафедри ТМФВіС Квасниця О.М., який забезпечує викладання освітнього компоненту «Спортивні ігри. Регбі з методикою викладання» та навчально-тренувальний процес у групі підвищення спортивної майстерності з регбі.
На семінарі були розглянуті нові зміни у правилах гри, нововведення у суддівстві, затверджені Міжнародною федерацією регбі (FIRA), питання культивації різновидів регбі у регіонах країни та професійна підготовка відповідних кадрів у закладах вищої освіти.
Головною відмінністю заходу стало те, що він відбувся не у класичному вигляді, а являв собою цикл теоретичний і практичних занять, обмін передовим досвідом. Учасники семінару здали теоретичні тести та тести з рівня фізичної підготовленості.