Педагогічна практика є невід’ємною складовою професійної підготовки здобувачів вищої освіти, адже саме вона забезпечує формування практичних навичок, закріплення теоретичних знань та розвиток професійної компетентності майбутніх фахівців. Студенти спеціальності 014.11 «Середня освіта (Фізична культура)» магістерського рівня відповідно до навчального плану пройшли педагогічну практику №2 на базах закладів загальної середньої освіти м. Хмельницького та Хмельницької області.
Основною метою практики була підготовка здобувачів до майбутньої професійної діяльності вчителя фізичної культури, формування готовності до творчого та ефективного здійснення позанавчальної діяльності, оволодіння методами викладання та організації різноманітних форм виховної роботи. У ході педагогічної практики студенти мали можливість удосконалити свої знання з педагогіки, психології, теорії та методики фізичного виховання, а також набути досвіду самостійного проведення фізкульт-хвилинок, руханок з дітьми різного віку, виконували індивідуальних та групових заняття, аналізували позанавчальний процес.
Окрему увагу було приділено організації позакласної фізкультурно-оздоровчої роботи. Студенти успішно провели низку заходів, спрямованих на підвищення рівня фізичної активності учнів та розвиток їх інтересу до здорового способу життя. Зокрема, були організовані: одноденні туристичні походи, які сприяли зміцненню фізичного здоров’я школярів, формували навички командної роботи та орієнтування на місцевості. Були проведені спортивні заходи, які об’єднували учнів різного віку в рамках змагань та розважальних естафет, сприяючи розвитку позитивної мотивації до занять фізичною культурою. Проводилися руханки та фізкультхвилинки, які проводилися під час перерв, слугуючи засобом профілактики втоми, підтримки рухової активності та гарного настрою школярів протягом дня.
Після завершення практики здобувачі підготували звітну документацію, яка охоплювала всі етапи їх діяльності, і успішно захистили результати проходження практики перед комісією. Отриманий досвід став вагомим кроком у становленні їх як майбутніх педагогів, підвищивши рівень професійної майстерності, відповідальності та педагогічної рефлексії.









Віта ХІМІЧ,
доцент кафедри ТМФВіС