ПІДСУМКИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОЗНАЙОМЧО-ФАХОВОЇ ПРАКТИКИ

Другий семестр для студентів 3 курсу спеціальності Середня освіта (фізична культура) традиційно розпочався з педагогічної ознайомчо-фахової практики у закладах загальної середньої освіти. Головна її мета полягала в ознайомленні з організацією та функціонуванням закладів загальної середньої освіти різного типу, оволодінні функціями педагогічної діяльності вчителя-предметника, у становленні й розвитку педагогічної компетентності та формуванні якостей особистості вчителя фізичної культури.

Педагогічна практика поглибила й закріпила знання з фахових і психолого-педагогічних дисциплін, здобутих в університеті та дала змогу здобувачам вищої освіти застосувати їх на практиці. Як зазначили студенти-практиканти: «Практика додала впевненості у власних педагогічних уміннях, але водночас показала в чому ще треба вдосконалюватись».

Без сумніву, педагогічна практика – це безцінний досвід для майбутніх учителів, який пов’язує теоретичну підготовку і подальшу практичну діяльність здобувачів вищої освіти як передумову успішного формування їхньої професійної компетентності.

Представлена звітна документація, відгуки з баз практик та результати захисту засвідчують, що студенти докладно ознайомились з нормативною документацією, сайтами закладів загальної середньої освіти, наявною матеріально-технічною базою, опанували методику моделювання уроків з використанням сучасних методів навчання, удосконалили навички міжособистісного спілкування з учнями та майбутніми колегами.

Щиро дякуємо усім базам практик, директорам закладів загальної середньої освіти, вчителям-предметниками за активну та плідну співпрацю, за створені умови для проходження практики!

Ірина КВАСНИЦЯ,
доцент кафедри ТМФВіС