ПІДСУМКИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ №2 СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА)»

З 13 травня по 15 червня здобувачі вищої освіти магістри, спеціальності 014.11 «Середня освіта (Фізична культура)» проходили педагогічну практику №2 у закладахзагальної середньої освіти м. Хмельницького та за основним місцем проживання студентів, згідно укладених угод про проходження педагогічної практики.

Метою педагогічної практики № 2 поглиблення та закріплення, використання та узагальнення теоретичних знань, здобутих майбутніми фахівцями під час навчання за освітньою програмою освоєння теорії і методики викладацької діяльності та набуття практичних навичок з організації та навчально-методичного забезпечення освітнього процесу у підготовці до самостійного і творчого виконання основних професійно-педагогічних функцій вчителя фізичної культури у реальному навчально-виховному процесі; формуванні професійних і психологічних якостей особистості майбутнього спеціаліста з фізичної культури відповідно до сучасних вимог щодо працівників сфери педагогічної діяльності; формуванні інтересу у здобувачів до обраної професії, забезпечення її конкурентоздатності на ринку праці та мобільності.

Педагогічна практика №2 цілеспрямована на використання отриманих знань та базується на теоретичному курсі зтеорії і методики викладання фізичної культури у закладах загальної середньої освіти, також з психолого-педагогічні основи фізичного виховання в освіті. Педагогічна практика сприяє інтеграції знань, отриманих студентом під час теоретичного навчання.

Здобувачі ознайомлювалися з позакласною роботою вчителя фізичної культури, проводили фізкультхвилинки, ранкові руханки, допомагали організовувати спортивні свята.

Майбутні фахівці здобули досвід вчителя фізичної культури завдячуючи підтримці педагогічних колективів закладів загальної середньої освіти. Фахівці на базах практики передавали свій досвід магістрантам, допомагали у розробці спортивного свята, одноденного туристичного походу. Студенти набули досвід у проведенні «Дня здоров’я» та проведенні ранкових руханок, фізкультхвилинок та рухливих ігор у шкільному таборі.

Щиру подяку висловлює педагогічний колектив Хмельницького національного університету вчителям фізичної культури закладів загальної середньої освіти за допомогу, підтримку й надану можливість реалізувати та використати набуті знання на педагогічній практиці.

Віта ХІМІЧ,
доцент кафедри ТМФВіС