Популяризація суддівських курсів з футзалу серед студентів університету

Запровадження неформальної освіти та визнання її результатів в освітньому процесі є одним із сучасних напрямів навчання в закладах вищої освіти. Активне використання дистанційних технологій, онлайн-курси  Prometheus, різні тематичні вебінари, он-лайн лекції на платформах ZOOM, MEET тощо дають сьогодні значні можливості для студентів щодо опанування нових додаткових знань, професійного самовдосконалення, кращого опанування майбутньою професію.

Одними із таких курсів, що сприяють розширенню професійних можливостей студентів спеціальностей 014.11 «Середня освіта (фізична культура)», 017 «Фізична культура і спорт», 227 «Фізична терапія, ерготерапія» є суддівські курси з футзалу. 11 листопада 2021 року відбулася презентація таких курсів на зустрічі студентів вказаних спеціальностей з головою Комітету арбітрів та інспекторів Асоціації міні-футболу (футзалу) Хмельницької області Юрієм Жмурко та головою школи молодого арбітра асоціації футзалу Хмельницької області Максимом Фариною. Під час зустрічі представники суддівського корпусу розповіли про переваги навчання, можливості кар’єрного росту в спортивному суддівстві.

Студенти виявили неабиякий інтерес до поданої інформації. Найбільше, що зацікавило студентів – це можливість безкоштовно навчатися і можливість мати додатковий заробіток за виконання функцій судді з футзалу.

Професорсько-викладацький склад кафедри теорії і методики фізичного виховання і спорту також виявив зацікавленість в тому, щоб студенти долучалися до проходження таких курсів. Адже отриманні знання з суддівства безумовно сприятимуть кращому оволодінню низки фахових дисциплін, зокрема «Футболу з методикою викладання». Зміст даного освітнього компоненту містить теми, пов’язані із правилами гри у футбол, організацією змагань, суддівством тощо.

Сподіваємося, що розширення співпраці з нашими потенційними роботодавцями, дитячо-юнацькими спортивними школами, спортивними федераціями та об’єднаннями тощо сприятимуть кращому професійному становленню здобувачів вищої освіти.