Педагогічна практика в закладах вищої освіти є невід’ємною складовою освітньо-професійної програми підготовки фахівців і спрямована на закріплення теоретичних знань, набуття й удосконалення загальних та фахових компетентностей та практичних навичок відповідно до вимог освітньо-професійної програми зі спеціальності 014.11 «Середня освіта (Фізична культура)».
Метою практики є оволодіння здобувачами вищої освіти сучасними технологіями, методами, формами організації, формування та розвиток у них уміння приймати самостійні рішення, працювати в команді; формування здатності систематично поновлювати свої знання та творчо застосовувати їх у практичній діяльності; використання матеріально-технічної бази практики для набуття фахових компетентностей та поглиблення програмних результатів навчання.
![](https://tmfvs.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/14/yzobrazhenye_viber_2024-06-23_17-57-58-750-kopyya.jpg)
![](https://tmfvs.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/14/yzobrazhenye_viber_2024-06-23_17-57-59-434-kopyya.jpg)
![](https://tmfvs.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/14/yzobrazhenye_viber_2024-06-23_17-57-59-695-kopyya.jpg)
![](https://tmfvs.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/14/yzobrazhenye_viber_2024-06-23_17-58-00-227.jpg)
Під час педагогічної практики з 30 жовтня по 9 грудня 2023 р., як активної форми навчання, студенти реалізовували надбані теоретичні знання та використовували їх в практичній діяльності викладача фізичної культури у закладах вищої освіти.
![](https://tmfvs.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/14/yzobrazhenye_viber_2024-06-23_17-58-00-981-kopyya.jpg)
![](https://tmfvs.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/14/yzobrazhenye_viber_2024-06-23_17-58-01-952-kopyya.jpg)
![](https://tmfvs.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/14/yzobrazhenye_viber_2024-06-23_17-58-02-561-kopyya.jpg)
![](https://tmfvs.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/14/yzobrazhenye_viber_2024-06-23_17-58-03-009-1.jpg)
Здобувачі ознайомились із загальною структурою бази практики та підрозділом, у якому безпосередньо буде здійснюватися практика, правилами внутрішнього розпорядку та пройшли інструктаж з техніки безпеки. Проаналізували навчально-методичну документацію та нормативні документи, які регламентують організацію навчального процесу в закладах вищої освіти.
Упродовж практики здобувачі набули практичних навичок в складанні планів-конспектів занять для підготовки до проведення занять; відвідували та аналізували заняття з фахових дисциплін, які проводились досвідченими викладачами; брали участь у проведенні занять в ролі асистента викладача.
![](https://tmfvs.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/14/yzobrazhenye_viber_2024-06-23_17-58-01-762-kopyya.jpg)
![](https://tmfvs.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/14/yzobrazhenye_viber_2024-06-23_17-58-01-342-kopyya.jpg)
![](https://tmfvs.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/14/11-2-1.jpg)
![](https://tmfvs.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/14/yzobrazhenye_viber_2024-06-23_17-58-03-345-1.jpg)
Ярослав ГНАТЧУК,
доцент кафедри ТМФВіС