З 6 по 18 лютого здобувачі вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності «Середня освіта (фізична культура)» проходили педагогічну ознайомчо-фахову практику в закладах загальної середньої освіти.
Незважаючи на непрості обставини військового часу, практика розпочалась вчасно згідно з графіком навчального плану, що є вкрай важливим, оскільки практики є невід’ємною частиною навчально-виховного процесу та передусім спрямовані на поєднання теоретичної підготовки майбутніх учителів із їхньою практичною діяльністю у закладах загальної середньої освіти.
![](https://tmfvs.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/14/2-2-2.png)
![](https://tmfvs.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/14/1-1-2-1024x576.png)
![](https://tmfvs.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/14/3-1-1.png)
![](https://tmfvs.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/14/4-1-1.png)
![](https://tmfvs.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/14/5-1-1.png)
З 6 по 18 лютого здобувачі вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності «Середня освіта (фізична культура)» проходили педагогічну ознайомчо-фахову практику в закладах загальної середньої освіти.
Незважаючи на непрості обставини військового часу, практика розпочалась вчасно згідно з графіком навчального плану, що є вкрай важливим, оскільки практики є невід’ємною частиною навчально-виховного процесу та передусім спрямовані на поєднання теоретичної підготовки майбутніх учителів із їхньою практичною діяльністю у закладах загальної середньої освіти.
![](https://tmfvs.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/14/6-4-1-1024x768.jpg)
![](https://tmfvs.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/14/7-3-1.jpg)
![](https://tmfvs.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/14/8-2-1-1024x768.jpg)
![](https://tmfvs.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/14/9-1-1.jpg)
Варто відзначити особистісно-індивідуальний стиль кожного студента, втілення та вдосконалення на практиці знань та вмінь, набуття досвіду самоорганізації педагогічної діяльності, організації взаємодії з учнями. Більшість студентів під час практики усвідомлено починають розуміти практичне призначення професії педагога, що є суттєвим та цінним для подальшого навчання та майбутньої професійної діяльності.
Квасниця Ірина
Доцент кафедри ТМФВіС